Kärlek är för dom som har tur.

2010-02-16 @ 15:45:21
Word on rubriken.

Hej. Har precis läst igenom ett "kompendium" som jag ska kunna tills imorgon, prov i SO vettni. Inget jag ser fram emot, men dom i klassen säger det är lätt. Så vi får väl se då!
Jag längtar tills på torsdag, för då är det Vampire Diaries igen.. blev typ kär i det programmet. Mjääh.

JUSTE jag har glömt att berätta, på läsförståelsen i svenska (nationella provet) fick jag VG! Shiiet, trodde jag faktiskt inte, men så vart det! Och jag blev as nöjd, trodde faktiskt inte jag skulle nå så pass. =D
Hoppas jag når samma nivå (eller högre) på uppsatsen!

Nej nu ska jag käka, ja klockan är bara 20 i 4 men jag är så himla hungrig!
Puss.



Jag bjuder..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0