Am I bright enough to shine in your spaces?

2010-03-15 @ 15:54:50
Halloj!
Kom hem från Järpen igår. Det suger att vara här.
Men jag ska ändå flytta till Järpen såååå, ja! Och ja jag har fruktansvärt svårt att bestämma mig vad jag vill göra nu till gymnasiet, och nu har jag bestämt mig. Dock hade jag bestämt mig förut att jag skulle gå HV här i Östersund. Men jag pallar seriöst inte, skithåla.
Även att jag hatade Järpen förut också.. men nu när jag aldrig är där så saknar jag det nå jävulskt. Så jag har ställt mig i bostadskö där nu, i och med att jag är 16 år så har jag lov att göra det =) ganska naaajs.

Förövrigt var det första skoldagen idag sen lovet, som alla redan vet. Haha.
Lika störig skoldag som alltid kan man ju säga, hähä.


OneRepublic - All the right moves

Adjö.

Kommentarer
Postat av: sanna

åhå åh åhåhåhåh!!! :D:D:D

2010-03-15 @ 18:07:25     URL: http://ssannaberglund.blogg.se/
Postat av: Julia

jaaa, koom tillbaka till järpen hun!

2010-03-20 @ 12:41:56     URL: http://juliabjoorkstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0