Packning pågår..

2010-03-02 @ 21:58:04
Mamma sa precis att vi skulle få fin väre neråt Stockholm, det är alltid en glad nyhet, och det gillar vi!

Jag håller iallafall på packa nu för fulla muggar, sån beslutsångest över allt jag tar med mig "kommer jag använda den här?" "är det nödvändigt att ta med denna?" osv, skitstörigt. Men så är det alltid för min del. Att ha med sig mer är alltid bättre, dock! ;>

Juste, jag har sportlov nu.. WIHOOOOOOOOOOOOOOO
Jag tror inte jag skriver mer nu innan jag åker. Ska försöka mobilblogga något.
Så ha det bra, hör gärna av er imorgon på bussen, smssmssmssmsa.. vafan. Ska sitta där i 100 år.
Pusspuss!

Ps. Jagg och Louise hade en liten "fotosession" här för en stund sen, dom kommer upp senare.
Har inte tid nu, hihi.

Kommentarer
Postat av: tOne

DU SKA KOMMA HIT ISTÄLLE FÖR STHLM OCH FESTA ;)



du din lilla festnisse ;)

<3

2010-03-04 @ 10:08:42     URL: http://tonel.blogg.se/
Postat av: • Ällenoяä •

Fin blogg du har! ^^

2010-03-07 @ 14:37:14     URL: http://elleyeah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0