hejdå östersund. hej järpen!

2010-07-14 @ 23:11:37

imorgon tar jag mitt pick och pack och flyttar till järpen! satan vad skönt och slippa den här skiten (:
vaknade halv 10 idag (!!!) och var glad för att jag skulle flytta imorgon. nej då säger mamma att bilen inte funkar och att vi inte ha en dragkroksjeffel på biljäveln? vilken bil har inte en drag krok? det är ändå något man använder rätt ofta. o': aja, det fixade sig iaf.
jag åkte ner på stan med nadeen och lämnade min lönelapp till nordea, sen träffade vi karon sen drog jag hem och packade osvosv. hara bara lite smågrejer imorgon kvar hehe. måste upp tidigt. vi åker kl 10!
eftersom jag inte köpt någe mobilt bredband än så kommer det inte bli mycket till uppdatering här inte. men ni klarar er.








jag vet, uttråkadtjej_94, jag vet, jag är döhet. ät bajs tjarrå!

Kommentarer
Postat av: sanna

hahaha sötunge!

2010-07-15 @ 15:48:16     URL: http://ssannaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0