nothing last forever

2010-09-23 @ 00:44:11
sitter med backman och frida här i soffan hemma hos mig å frida. musiken är igång och frida sitter och gör sin turist uppgift som egentligen skulle vart inne i måndags, haha jävla mupp.

iallafall så ringde ja intagningskansliet idag och fick reda på att de fanns lediga platser på it-media. så de lär ju bli de ja ska gå nu. syven på john bauer skulle ringa mig imorn så då lär ja antagligen få en testdag på fredag! låter bra deeee, hoppas ja får börja redan på måndag då. hööh!

min katt e söt, jag älskar honom. han e så söt när han sover, skulle bara kunna liggga å kolla på honom i evigheter. åååh I'm in löööv dude. btw så har ja bytt namn på han,
hans namn e nu Morgan!



godnatt sverige, puss

Kommentarer
Postat av: toria

ja, jag tycker att det är dags att komma hem nu! <3

2010-09-23 @ 15:38:17     URL: http://tooriahenriksson.blogg.se/
Postat av: Denise [fotoblogg]

ÅH, söte!

2010-10-07 @ 17:57:50     URL: http://denisesalomonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0