all the hurt inside you've learn to hide so well

2010-10-03 @ 22:16:43
jag fattar inte

betyder inte ja ett skit förnån längre? seriöst. betyder ja inget för mina föräldrar kan ja inte betyda någe för nån av mina kompisar heller? man tycker ändå att famlijen ska liksom älska en mest. men när dom väljer bort en för nån annan/annat då? va fan händer då?
fattar bara inte, kärleken till ens jävla dotter ska väl vara bland de starkaste som finns? näe inte i de här fallet. då går sprit och en annan jävla man före.. ja elenor! du är helt jävla betydelselös. värdelös. dum i huvve.
fel att du bara.. går å hoppar från en bro eller någe? vad har du här på jorden å göra?

"Men som vanligt blir allt fucked up.
Jag klarar inte stå på benen, jag kommer snart falla,
ner för stupet, det kommer och kännas.
Men jag lägger mig ner, försöker dämpa smärtan.
Från livet vill jag packa mina grejer och dra."

Kommentarer
Postat av: frida

du vet vart jag finns & att du betyder mycket för mig, vännen! :/ <3

och bara så du har det här klart, det är inte du som är dum i huve. det är dom som väljer bort dig som är det!

2010-10-03 @ 23:54:25     URL: http://fridaestensson.blogg.se/
Postat av: Jögge

Sluta snacka skit nu! Till och med jag vet att du inte är "helt jävla betydelselös. värdelös. dum i huvve..."

2010-10-04 @ 09:07:52     URL: http://jibjab.blogg.se/
Postat av: alexandra

håller helt med frida! jag älskar dig och du betyder mycke för mig elenor!

2010-10-04 @ 21:03:16
Postat av: anna

''du är helt jävla betydelselös. värdelös. dum i huvve.''



är du galen kvinna!?

jag är superdupermega glad att jag har dig just som vän.

och vet inte hur jag hade gjort utan dig förut, minns du när vi alltid umgicks? det saknar jag.

JAG ÄLSKAR DIG ELENOR

2010-10-06 @ 01:08:21
Postat av: Vanja

ELENOR?!?!

du är inte betydelselös.värdelös och dum i huve!

Du är en av mina bästa vänner :')

det är dom som väljer bort dig som är det.

du ska inte må så dåligt, du ska inte ha de dåligt.

du som är så underbar mot allt och alla.

finns för dig hela tiden, och jag älskar dig <3

2010-10-06 @ 09:25:13     URL: http://vaaaanjavindstad.blogg.se/
Postat av: sanna

<3

2010-10-07 @ 20:53:43     URL: http://ssannaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0