love the way you lie.

2010-07-13 @ 22:21:43
nemen se goddag!

nu ska ni få ett vanligt ointressant inlägg.
klev upp kvart i 8, fixade mig sen drog jag till jobbet, mötte dock therese innan. bärde en massa saker, topg saker från skyltar osvosv. fikade och slutade halv 1. då far vi ner till stan och skaffar fram ett lönpappergrejs till mig. plus att therese handlar lite höhö. sen köper vi kakor och cola och sätter oss ute på torget och snackade och käka. sen.. åkte vi hem typ.
jag har sovit och ätit. och varit allmänt rädd för den dundrande åskan som gick här för ett tag sen. daaamn!
det är mammas fel att jag är så rädd. alltid när det åskade när jag var liten så skrämde morsan alltid upp mig eftersom hon är hur rädd som helst för åskan.. fail.
iaf så när det åskade så la jag mig ner under täcket och slog på pretty woman. älskar den filmen! richard gere är fan gammsnygg som fan! hihi.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0