I wanna be your hero.

2010-07-26 @ 14:39:48
men chacha bloggen! det var ett tag sen ja skrev nu. har helt ärligt haft ganska fullt upp dehär dagarna ja bott i järpen. fixat i lägenheten, desperata försök att verka lite vuxen av mig å gått å handlat, städat, diskat osv som en grownup måste göra. ganska jobbigt måste jag säga. de första dagarna levde ja faktiskt på nudlar om ja ska vara ärlig, men jag visste ju inte vad jag kunde äta. jag hade tänkt ut en massa när jag väl låg i sängen hemma hos mamma, typ makaronstuvning å korv, potatisgrattäng å kanske nå kött eller någe. men nej, jag väljer att leva på nudlar. hahah gooooooo elenor!

iallfall. nu har ja varit hos frida en nästan en vecka, imorgon blir det precis en vecka men vi far ju hem idag så. har varit sjukt skööönt! tog även mitt första dopp på 2 år (!!!!!), ganska sjuk egentligen att jag kunnat hålla mig borta från de underbara "varma" vattnet. var ju skit sköntt ju! heheheh. hade glömt hur de va å bada i sjön totalt..

som sagt, ska hem te mig nu  i järpasjärpi så kommer inte ha nå internet på ett ttag nu igen, yeeeey! .-.
hörs senare! pussssilejjj



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0