I can't pretend that I'm allright

2009-04-26 @ 23:10:38
Wellwell, rubriken säger allt.
Jag ger fan upp nu. Pallar inte all jävla skitsnack som pågår här i lilla förorten Torvalla.
Östersunds slogan: Det du inte vet om dig själv vet alla andra. Och det verkar stämma också.

Även fast jag flyttade ifrån Järpen för jag mådde dåligt där så skulle jag behöva vara där ett tag nu. Och komma ifrån skiten här istället ett tag. Eller varför inte åka långt åt helvete? Åka nånstans och aldrig mer komma tillbaka.
Jag tar med mig min Bästavän sen far vi nånstans och kommer fan aldrig tillbaka.

Störigt inlägg, jag vet. Men va tvungen att skriva av mig lite.
Och det är ju endå en blogg, right? Right.

Adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0