nothing gonna change the things that you said

2009-04-28 @ 19:11:39
SItter här i soffan ja och lyssnar på Superhuman med Chris Brown & Keri Hilson.
Hehe nu har jag en ny droglåt! Åhh underbar *-*

Anyway, skola idag som vanligt. Vi hade hemkunskapsprov idag, både skriftligt och praktiskt. På praktiska skulle vi jobba två och två som vanligt x) och göra piroger. Jag jobbade med Oscar och det gick väl bra! Hehe, jag är inte bra igentligen på samarbeta med folk som jag typ aldrig pratar med :p men aa. Great!

Nu är jag också klar med Marie Antoinette, nu har jag "bara" reflektion, skräckväldet, slottet i Versailles, Napoleon och varför det blev revolution. Imorgon blir det en till sitta inne dag, dryyyyyyyygt.
Och nu måste jag gå och skriva på sammanfattningen som ska vara inne på torsdag!

Ciaaao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0