Sometimes I just wanna hide, cause it's you I miss

2009-04-23 @ 20:18:19
Nu sitter jag och gör min reflektion till hemkunskapen som ska vara inne imorgon.
Det är dryyyyyyyygt, är less på plugga nu.. och det är första skolveckan efter lovet. illa! Nästa vecka har vi hemkunskapsprov också, sen veckan eftter det har vi SO prov också, som är hur många sidor som helst att läsa, blöööh!

Jag har kommit på att jag har väldigt tråkig blogg! Nikita skulle fixa header till mig men vet inte vad som hände med det haha x) Och jag fattar inte hur man gör. :o Och det enda ni får veta är vad jag gör om dagarna, kan ju inte vara roligt att läsa precis? Så ge gärna tips om vad jag kan skriva om! :)

Har inga pengar på telefonen, så ingen mening att ni smsar.. ring mig ist! (i)
Kanske skriver sen om jag är uttråkad :)

Ciaaao!
 
Juste, den här låten är typ HUR bra som helst

http://www.youtube.com/watch?v=h-Zfwxnd9p0

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0