We could leave this town, and run forever

2009-04-22 @ 20:17:43

Orkade inte blogga igår, så jag gör det idag istället!
Ehm, det jag har gjort dom senaste två dagarna är att plugga, har fan plugg hela tiden i alla ämnen typ!
Sammanfattning i engelska tills på fredag av en filmjävel jag inte ens minns innehållet av, elr jo jag minns lite men vi såg den filmen innan lovet, hur lätt är det då? ._. Aja, sen har vi special arbetet till hemkunskapen till på fredag också.

HAHHAAH fyfan idag på skolan, Lowe hade med sig en "prutt-bomb" och den släppte han ju såklart i klassrummet! Men satan vad det luktade där sen kan jag lova! Men fyyfan, hahahha, Lowe var livrädd för han skulle få skäll av Reidar för han skulle vi ha lektionen efter engelskan (när han släppte den). Kajsa, läraren, ba : Jag är nästan tvungen att gå upp till rektorn nu! :o Alla i klassen ba : HAHHAHAHHA! typ x) våran klass 8B är helt cräääzy! Aja så när vi hade Reidar i SO lektionen efter då frågade han Lowe (eftersom nån säkert hade sagt att han släppte den)
Reidar ba : Ja Lowe, nu får du berätta vad som hände!
Lowe ba : Ja det var så att jag hade med mig en "stinkbomb" som jag fick av min bror på stan igår, och jag tog med mig den på skolan för att jag skulle spränga den på lunchrasten. Menjag hade kommit åt den så den hade blåst upp i fickan och då sprack den!
ReidarOkej, men luktar inte dina kläder då?
Lowe : Nej jag tvättade bort det.
Jag och Denise höll på dö av skratt, för han ljög ju för Reidar för sådär var det inte alls XD Henke la den i Hannes engelskabok, sen sprang Hannes tillbaka med boken till Henke så sprängdes den på våran plats, HAHHAHAHAHA fyfan va det luktade! Och Lowe var så jävla rädd så man kunde bara garva åt han HAH, sen på rasten gick han och köpte luftrenare på Prix, ja seriöst XD! Han var så rädd för och få skäll av Reidar :P Haha.
"Busigt" av Lowe ;>

HAHAHA ne ju ska jag gå och skaffa mig ett liv, väntar på segaste Bella för hon ska komma och sova hos mig :)
Btw så slingade jag håret idag, det blev typ orange/"blondt"/ljusbrunt x) Ni får se bild nån gång framöver!
JJJaojao*

Ciaaao!

ellenpropellen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0