4 små moppepojkar

2009-08-07 @ 01:56:42

Tja, sitter här som vanligt en sen kväll som denna och lyssnar på musik.
Jag och Louise fick faktist något gjort idag iallafall! Vi drog ner på stan vid 8 och var med Linda, Sandra, Stina och Richard! VI SÅG TSATSIKI PÅ STAN! Det var lite c00lt, han var tydligen här i Östersund för att spela in en film :o Undra va det är för värdelös film som spelas in i lilla skit Östersund? :) Anyways, vi satt på Donken ett tag sen drog jag och Louise hem med busseen.
Vi var med Evelina i Torvalla, sen var vi med Marwan, Marwans kusin och Daniel. Sen kom även Sona och Nadeen och var med oss! Senare kom Pontus, Jocke, Kim, och deras homies och hälsade på oss i Torvallacentrum. Sen drog dom och då stod vi bara och snackade mohaha.
Vid 12 drog jag och Louise hem! :)

Måste bara lägga in den här videon..



HAHAH Pontus och hans gäng kallar jag för "4 små moppepojkar" fått det från den här låten.. HAHAAHAH


Kommentarer
Postat av: iborgefjll

han som lyssna på radio elr vafan han gör dt är tobbe trollkarl (Y)

2009-08-09 @ 16:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0