Burnin' down the house

2009-08-09 @ 18:01:39
PEACE! Jag har fått peace på hjärnan idag, don't ask me why.. haha. lalala
Sitter och väntar på att Louise ska städa klart i lägenheten sin sen ska vi sitta där inne och kolla film! Myysigt värre? Det lär vara det enda vi gör idag, om vi itne drar ut en stund senare kanske, får se.

Igår gjorde man inte mycket, chilldag rakt igenom! På kvällen var jag med Louise och Bella, vi satt och dunkade gammal musik hemma hos mig med mina proffs högtalare, eller? Sen vid 11 drog vi ut med Nadeen och Denise en stund, vi hade damp som vanligt.. kan man väl säga? Yes. Dans, musik och sjungning blev det.. HAHA oseriösa dock.
Det var roligt! Sen drog vi in, jag och Louise satt vid datorn en stund och kollade på Johnny Bravo sen gick vi och la oss, slockna på dirren typ!

Men vi hörs,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0