Flighless bird, american mouth

2009-08-06 @ 15:21:12
Tjenare alla ohyesEllen blogg läsare! HAHAH
Jag sitter här som vanligt och lyssnar på musik och kollar runt på bloggar. Var nyss på Prix med Louise så hon fick handla lite. Nu skulle hon in och äta och vi lär väl träffas sen!

Igår åkte jag, Jana och Louise från Järpen till Stan med Donny deras farsa och lämnade en massa grejer som Louise ska ha i lägenheten. Sen stannade vi såklart här, först när vi kom hit så gick jag på dirren in och duschade, sen vart det mat för min del och sen satte jag mig vid datorn och nördade till ungefär 8-9 sen gick jag in till Louise och kollade på film. Sen drog jag hem vid halv 1 och satte mig vid datorn. La mig väl vid halv 3, hehe.

Idag vet jag inte ri´ktigt vad som händer, lär ju vara med Louise men vad vi gör vet jag inte alls. :o Ni får höra av er om ni vill hitta på något kanske kanske? :)

Hare braaaa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0