Go ahead and buy your self a drink

2009-08-08 @ 01:10:36
Fejjan äger, jag älskar Facebook. Man kan göra så mycket där :D Man har typ aldrig tråkigt, eller när man har tråkigt så kan man gå in dit och spela typ Farmville eller något! Hur bra som helst! (i) Jag har kommit ganska långt på Farmville nu! Weeeeeey! HAHAHA. Jag nördar det som fan. Aja.

Idag hände så mycket som att dagen började med att jag och Nadeen åkte ner på stan och fixade mina glajjer som jag sa igår, sen gick vi runt en stund sen ringde älsklingsJulia mig och sa att hon och sötEllinor var i stan :') Så vi var med dom efter det, sen drog vi till z-hallen och kollade på ishockey, eller vi kollade inte.. det var så jävla kallt där inne och ingen av oss hade tröjor på oss.. hahahah alltså vi hade bara linnen allihopa typ så vi drog där ifrån. Eller nej det gjorde vi inte, vi satt vid en bänk där inne, och jag får ju inte glömma att vi var där med Pontus, Kim, Thaien och Erik! och när vi satt där så kom det fram en kille från Skellefteo (stavning?) som hette Mellman (eller som jag kallade honom, Bellman) han var 95:a och förlorade sin oskuld när han var 12 fick vi veta, alltså förra året. Typ skriva upp det i carebooken eller? LOL. Sen frågade han om våra nummer men eftersom han var så jävla störig och konstig så fick han det inte av någon, HAH good work. han trodde han kunde få alla så. TÖÖNT typ! :)
Sen hände inte mycker mer än att vi drog hem allihopa!
Sen nu ikväll var jag med Nadeen, Denise, Sandra och Wicke! Vi satt och svullade nere vid Fjoll och snackade och hade allmänt jävla trevligt! Hääärligt.

Här får ni lite bilder sen jag och Nadeen var på stan innan v träffade några utav dom! :)
Nehe, eftersom jag är dum i huvet och råkar TA BORT DOM istället för att kopiera så får ni tyvärr inga bilder den här gången, ÅÅÅÅÅÅH FÅR DAMP PÅ MIG SJÄLV!
Eller nej jag skoja, dom hade inte försvunnit.. HAHAHAHAAH ni får dom iallafall (a)








Tack för en underbart härlig dag med najsigt väder och skratt!
Nadeen Khaled, en stjärna :D<3


Kommentarer
Postat av: nadeen

tack själv gumman!! måste göra om och du är min!stjärna:D<3

2009-08-09 @ 00:18:11
Postat av: julia

det var så härligt att få träffa dig!

älsklingselenor. <3

2009-08-10 @ 13:31:04     URL: http://jjjuliagisslen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0