It's my time to shine

2009-08-22 @ 16:32:43
Ni kommer snart få bildera från Sthlm, det är så många så jag har nästan aldrig ork att lägga upp dom men kanske ikväll.. beror på när jag kommer hem!

Nu ska iallafall jag och Nadeen snart dra er till stan och vara med Frida, Sandra, Linda mfl och ha kuuul. Jag kommer ha med mig kameran så bli inte förvånad om det kommer in en hel del bilder sen ;)

Igår hände inte ett skit, var sånt dåligt väder så ingen hade lust att dra ut med mig. Det skulle egentligen bli stan för min del men jag pallade inte dra SÅ "långt", hehe.
Så jag hade bara en chilldag med mig själv.

Hörs senare!
Piiiz, haha! ^



Kommentarer
Postat av: sanna

du är så söt, puss!

2009-08-23 @ 16:55:39     URL: http://ssannaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0