Jag förstår mig inte på rubriker

2009-08-26 @ 17:54:20
HA, rubriken stämmer. Jag vet typ aldrig vad jag ska skriva i rubriken, därför skriver jag alltid låttexter. Haha jaja, skriv upp det i pannan om ni har lust med det! :)

Idag hade vi skola iiiigen, det var okej. En ganska rolig dag ändå! Vi hade såhär grupper och gick på olika stationer. Jag & Nadeen ledde en grupp (eftersom vi är 9or ska vi leda) och barnen var jättesööta! Fast vissa av dom var fan längre än mig.. tillochmed 6orna! INTE okej. Jaja, dagen avslutades med att vi vann hela skiten! ;) Eller hela skiten vet jag inte, eller jo det borde varit så.. vi fick choklad men det fick inte dom andra.. okej det var nog så! Lärarna som var på stationerna fick ge oss poäng hur vi skötte oss typ, eller ja, samarbete, hur vi var mot varandra och våran insats. Vi fick iallafall mest poäng i "hur vi var mot varandra" som dom kallade "stil poäng" så det kammade vi hem jag, Nadeen och våra små :D haha! Vi hade skitbra grupp, alla lyssnade på oss och ingen käftade emot.. som om dom skulle våga det? Hahah skoja.. jag är nog inte skrämande.
Vi fick även fika, vilket vi gillade allihopa! Bullar och saft, originelt eller vad tycker ni? Haha.

Juste helvete, har glömt lagt in bilderna tsen Sthlm, jag vet att ni såååååå vill ha dom riight? ;) Närå, me dom kommer så småningom.. ni får ha tålamåd ni FÅ som läser min upperliga värdelösa blogg (; Hihi.

Nu blir det teve för hela slanten, eller nej. Jag drar nog ut.. om jag ahr någon att gå ut med vill säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0