Ny design

2009-08-23 @ 17:04:18

Ännu en gång tackar jag Maja "underbaraste" Olofsson för hjälpen. Aj löv jo.

Jag måste bara berätta om den otroligt roliga kvällen jag hade igår.
Det började med att jag och Nadeen åkte ner på stan och där skulle vi träffa Sandra och Frida. Vilket vi gjorde!
VI satt på Donken ett tag, jag, Nadeen, Sandra, Frida och Ebba! :) Sen så såg vi att Stoffe kom in på Donken så han satt och åt med oss, vi åt inte men han gjorde. Efter en stund ser vi Leo så vi vinkar in honom. Sen kom Max, Hanna, Ronja och Friman och satt där med oss osv. HAHA Sen då kom det några jävla hockeyhunkar från Sundsvall som gjorde nån inkilning eller vad det hette och ville ta kort med och PÅ oss, det var lite roligt. Sen drog jag Nadeen, Stoffe och Leo till Hemköp så dom fick köpa sina jävla energidrycker :) Sen så gick vi tillbaka till Donken men då var det ingen där så vi var först ute och tog lite kort. Sen gick vi upp till Stoffes lägenhet och dunkade musik typ! Sen ringde Linda och MaxHäll oss så vi drog ut. Satt på busstorget ett tagför det var iallafall varmt där inne. Vi tog lite kort osv. Sen drog jag, Linda, Sandra, MaxHäll och Ronja oss upp till Blåcenter för att träffa MaxHjalm. Så träffade vi han och lalala sen tog jag Linda och SAndra moppen hem sen gick jag och la mig. Tack för den roliga kvällen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0