Skuuuuuuuula

2009-08-24 @ 11:36:29
Weeell, idag var första dagen i skolan. Den var okej! Vi gjorde ingenting, började med att vi samlades i Ljusgårn och rektorn pratade lite om hur mycket grejer har förändrats i klasserna och så. Vi heter till exempel 9A istället för 9B vilket jag blev ganska besviken över. Vi har varit B och kommer alltid vara B! Vafan. Allt sånt där är omgjort. Sen alla scheman är också omgjorda, dom är mycket snyggare XD Sen så har vi såhär att vi har Matte i ett klassrum och SO i ett annat, ah ni fattar. Det kan bli bättre, det kan bli sämre.. vem vet. Men jag tror på bättre! Jag och Nadeen valde ocksåatt bli elevråd, häärligt. Hoppas bara jag inte lägger på mig för mycket nu när det är så mycket plugg..

Vad jag gör idag har jag ingen aning om! Kanske drar ut? Kanske sitter inne? Kanske sover? HAH.
I don't know. Men nått lär jag väl hitta på.

Ja juste! Den här grejen jag har efter varje blogginlägg "Puss Elenor" Ni kanske undrar
vad det är för krusiduller jag har bredvid, det är ett peacetecken och ett hjärta inuti. Vilket betyder Peace and Love! :')
Aja, jag bloggar nått mer senare. Ska ta och kolla på teve lite nu tror jag, Cartooooon <3 Eller Disney Channel :D


Kommentarer
Postat av: Sofia

snygg header! Vet du vad texten heter som du har i headern? :)

2009-08-24 @ 13:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0