SLÄPP DOM!

2009-08-04 @ 23:46:01
TJAAAAA, jag sitter här i Louises soffa med hon och Jana och kollar på film! Bilar, den är totalt awesome alltså :')
Idag har vi varit i danssalen och dansat, eller Louise och Jana men inte jag :D för jag kan inte dansa längreee.. Menmen, greeeeeejt. Juste btw så är vi i Järpen, jag orkar typ inte planera en vecka innan jag åker till Järpen längre för att det är bara onödigt! För kommer ändå hit på nått viiiis.
Ajjjja eftersom dom har en dator på 4 pers (just nu när ajg är här) så måste jag sluta skriva nu, men jag skriver när jag kommit hem, antingen imorgon eller på torsdag ;)


SMSAAAA!?



MIN BABY BOOOOOOOOO
 

Kommentarer
Postat av: julia

ganska snygg tjej dedära tycker jag

2009-08-06 @ 11:49:38     URL: http://jjjuliagisslem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0