You live with apes man, it's hard to be clean

2009-08-07 @ 11:38:57
Nu drar jag och Nadeen snart in till stan och fixar mina glajjer som jag fick i onsdags! Mina Ray Ban <3 PUSS.
Efter stan vet jag inte riktigt vad som händer, jag känner att jag vet ALDRIG vad som händer om dagarna nu för tiden, jaja. Orka, jag får "ta dagen som den kommer" right? :)

Jag har en ny knarklåt btw, The beautiful people - Marilyn Manson! Det kan ni skriva upp i era anteckningsböcker för jag vet att ni bryr er såhääääääär mycket om det! (y) Jag har kommit fram till att han sjunger sjukt bra och hans musik är bra, men han är ju ganska.. äcklig typ. Han skrämmer mig typ :o HAHA nej gere nu Elenor. Han är en människa precis som du! (Fast man börjar ju undra..) Närå!! HAHA.
 


Enjooooy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0