Bilder sen festen hos Bella

2009-12-12 @ 13:23:47
Det blir inte många eftersom Bellas mobila bredband har något fel men några st blir det iallafall! Och förlåt för att jag ser ut som jag gör men, hahaha! :p Och nej, jag drack inte. Man kan ha så himla kul utan alkohol så varför ens dricka det, undrar jag (:


Jag och Robiin fredagen innan

Frida & jag during the girl-dinner

Haha jag & Frida var själva i "dansrummet" så vi passade på att ta
en massa stygga kort

Jag & Bella. Där var Bella kry, hahahah!

Är det PimpRobin? Att det är, Bella på vänstra sidan & Frida på högra!

Nu har jag inte fler bilder, men det kommer nog ;>
NU ska jag gå och käka frunch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0