Eftersom jag inte har annat för mig

2009-12-15 @ 15:48:47
10 HAR DU:
En bästa vän: Yes
Haft ett seriöst förhållande: Näe
Dejtat en av dina bästa kompisar: Nope
Blivit kär vid första ögonkastet: Typ
Fått ditt hjärta krossat: Ah
Skrikit åt en lärare: Haha ja
Ljugit för dina föräldrar om vart du är: Yep
Några smycken som kostat över 1000 kr: Näe
Snusat: Testat
Rökt: Testat


12 DAGENS:
Klädsel: Pyjamasbyxor, sovlinne och kofta
Frisyr: uppsatt
Låt: Linkin Park - New Divide
Vill ha: Money
Sjuka: Trött
Drog: Inget
Saknad: Järpenborna
Köp: Nada
Godis: Itnå
Attityd: Jora
Tanke när du såg dig själv i spegeln första gången i morse: Men fyfan

11 FÖRSTA:

Bästa kompis: Cecilia Arvidsson eller Louise Hedström
Kärlek: Haha! Vet inte
Husdjur: Evelina, en hund haha
Semester: Dalarna
Konsert: Markoolio på Yran
Fylla: Sommarlovet till 8an

10 SISTA:
Personen som smsa: Miw typ?
Personen som du kramade: Minns jag inte
Peronen som ringde dig: Bella, fast jag missade det..
Personen som du ringde: Mamma
Personen du sa 'jag älskar dig' till: Angelica
Alkoholdrycken: Allt som har med alkohol att göra
Bilfärd: I söndags
Filmen du såg: Transformers <3
Gången du grät: Igår
Måltiden: Köttbullar och spaghetti

9 SKULLE DU:
Våga hoppa fallskärm: Mjaa
Våga hoppa bungyjump: Nja
Dejta någon med väldigt mycket tatueringar: Why not
Hellre ta bilden än vara med på den: Ta
Kunna gråta över en kille: Yes
Kunna gråta över en tjej: Jarå
Ljuga för någon: Tyvärr, in case of emergency only
Kunna springa 50mil: Nej tack


VAD:
Gör du just nu: Musik
Ska du göra imorgon: Sova typ
Säger du till dig själv när allt känns svårt: Olika
Har du med dig in på bion: Cola och godis
Är det för färg på dina byxor: Rosa
Är det för väder hos dig just nu: Snö
Är det första du lägger märke till hos det motsatta könet: Händerna och utseendet
Skulle du göra om du vann på lotto: Köpa allt jag ville ha



6 BLANDAT:

Är du blyg inför det motsatta könet: Ibland
Hur gammal blir du nästa födelsedag: 16
Har någon bertättat en hemlighet för dig den här veckan: Näe tror inte det
Använder du huvtröjor: Yes
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar: JAAA
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta: Motsatta tror jag

4 VAL:
Solnedgång eller soluppgång: Solnedgång
Sommar eller vinter: Sommar
Vilken ålder har varit bäst hittills: Ingen
Sova på sida, mage eller rygg: Mage


4 JAG HATAR:
- Folk som säger saker även fast dom inte vet ett piss.
- Falska personer
- Fjortisar som tror dom är något
- När jag inte har gratis sms, haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0