Hej

2009-12-14 @ 16:08:49
Jag kom hem från skolan för ett tag sen :) Det har varit en skön och ganska slapp dag, vilket det blir hela veckan ut. På onsdag har vi innebandyturnering hela dagen, fast jag ska inte spela, bara kolla på och få ont i arslet... Keewl ;s Anyways på torsdag ska vi på någon teater sak också på PC, alla 8or och 9or. Får väl se vad det är för något!
Jag har höjt mmig också i två betyg! Jag har nu VG i Kemi och Svenska! Happy or whaaat? Nu efter lovet ska jag fortsätta kämpa precis som jag gjort nu denna termin :) Keep up the good work.

Nu ska jag.. hm, sitta här ett tag, till sen vet jag inte om det blir gymmet?


PusspUss


Kommentarer
Postat av: sberglund

jag vill också ha VG!! good work,guuurlyyy<3

2009-12-14 @ 16:49:35     URL: http://ssannaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0