Katt

2009-12-18 @ 14:10:41
Jag kom typ hem från skolan nyss, eller nej det gjorde jag inte alls det. För hela 60 minuter sen!
Igår hann jag inte skriva, eftersom jag var med sötaste Denise hela dagen efter skolan. Teatern vi var på med klassen var btw ganska.. odd. Men jag har sett den "pjäsen" förut på teve, när Långben och Kalle Anka med flera spelade dessa rollfigurer! Lite spännande. Jag gillade låten som spelades på slutet, jag måste kolla nu på Spåtten om jag hittar den.

Anyways, jag har gjort ny header (igen). Endast för jag tycker såna grejer är roliga att göra! Det underhåller mig, då har jag något att göra i sisådär en halvtimme (så det plir pärrfa).
Men nu ska jag fortsätta äta mina delicious muffins sen ska jag vara med Petra senare mot kvällen eller? Hope so!

Juste, jag kirrar upp några bilder som jag och min homie Denise tog igår! Fett med najs ya0 ;>









Nu räcker det!!!!!!!!! :@ Okej då :)



Kommentarer
Postat av: Det vet du :)

Tuttar <3. Keep it up! :)

2009-12-18 @ 14:47:52
Postat av: sanna

du är snygg

2009-12-18 @ 14:56:33     URL: http://ssannaberglund.blogg.se/
Postat av: petra

Jaaa, bara du kan svara :)

2009-12-18 @ 16:22:33     URL: http://petrajosefinaa.blogg.se/
Postat av: Tone

du är snyggast tjejen och du har grymt stora TUTTAR :O miss ya<3

2009-12-18 @ 20:23:08     URL: http://tonel.blogg.se/
Postat av: de kan va henke men jag är inte säker =)

sötaste katten i sverige finns ju i torvalla =D en puss kanske? =)<3

2009-12-19 @ 00:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0