Live each moment like your last

2009-12-07 @ 19:01:34
Hejsan hoppsan allihopa i det slaskigaäckliga vädret! Jag vill ha riktigt vinter! Inget satans slask...

Igår kollade ju jag på Transformers, och den filmen ligger helt klart 2a på min favoritfilm-lista! (next after the Twilight saga ;) Den var huuuuur bra som helst, och dom flesta säger tvåan är bättre, då undrar man hur jävla bra den kommer vara?! Den ska jag iallafall kolla på ikv hihi, fast kommer nog somna ganska fort..
Btw så var första prao-dagen idag, och fiiiifan vad  jobbigt det varit, herregud. Mina fötter är DÖDA! Seriöst, vi har knappt suttit någonting på hela dagen, och jag & Linda har endast ätit en cheeseburgare. Huvva, 4 fler dagar av detta, för det första lär jag väl slockna på en gång på kvällarna och jag kanske tappar typ 89 kilo också eftersom man rör sig hela tiden och knappt HINNER äta. Åhhh... skjut mig :)

PEPPARKAKSDEG & COLA NÄÄÄSTAAAA!!!!


Kommentarer
Postat av: Jörgen

Vart praoar du nånstans?

2009-12-07 @ 20:31:56     URL: http://jibjab.blogg.se/
Postat av: sberglund

transformers <3 ;)

2009-12-08 @ 05:37:43     URL: http://ssannaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0