Nollnio-lista oki

2009-12-23 @ 00:31:58
ÅRET.

Hur har året nollnio varit för dig? Det har la funkat!
Bättre än förra året? Minns typ inte förra året hah,
Någonting du aldrig kommer glömma nollnio? Jo klart det.
Har du flyttat under år nollnio? - Nope!
Har du hittat en ny låt som du älskar? Ojojoj, absolut.
Isåfall vilken? Det är många.
Har du druckit alkohol? - Ajo.
Har du kysst en främling? - Nej.

KÄRLEK.

Hur har din kärlek varit nollnio? -  Åt helvete som alla andra år ungefär.
Har du varit kär? - Nej.
Har du sagt jag älskar dig till någon? - Ah.
Har någon sagt jag älskar dig till dig? - Ajo.
Har du haft ett hemligt förhållande? - Nej.

SORG&HÄMND.


Har någon i din närhet tagit självmord? - Nope.
Har någon i din släkt avlidit? - Nej.
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? - Haha nej.
Varit i slagsmål? - Näj.

PERSONLIGT.

Har du gjort någonting du ångrar? - Har jag säkert.
Isåfall vad? - Minns inget nu men.
Har du skämt ut dig? - Jag heter väl Elenor Ljungdahl eller? Hehe.

Har du varit ute en hel natt? - Yes.
Har du blivit tagen av polisen? - Nej.
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? - Ajo.
Har du sovit i samma säng med ngn i samma kön? - Yep.

SKOLAN&FRITIDEN.

Vilken skola går du på? Torvalla.
Har någon varit elak mot dig i skolan? Haha jora.
Hatar du ngn på din skola? Ibland haha.
Har du gjort ngt framsteg? Själv så tycker jag det men.
Haft alla rätt på ett prov? ½ ifrån...


VÄNSKAP.


Har du träffat nya vänner? -  Jajjemen.
Har du förlorat en vän? - Yes.
Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän? - Tror det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0