Nothing but your t-shirt on

2009-12-30 @ 00:39:42
Kom hem från Sandra för typ en kvart sen! Men det var inte bara Sandra & Angelica där.. utan Hanna & Emil var också där! Hihi. Vi satte oss i Sandras sköna säng och kollade på Heartbreak Hotell. Fifan så rolig den filmen är alltså! Hahah. Sen skulle vi titta Date Movie men den var så jävuslt repig så den hackade bara, så gick Hanna & Emil hem så jag, Sandra & Anhelica bara låg i Sandras säng och snackade, sen gick jag hem tieep :)

Nu ska jag redigera fjåhrtiiiZ bilderna som jag, Bella & Sanna tog häromdagen! Ni får se dom senare! ;)
Puss så länge,


Kommentarer
Postat av: felicia

fin blogg!

anmäl dig gärna hos mig i veckans blogg.

kram ! <3

2009-12-30 @ 01:05:16     URL: http://feliciasj.blogg.se/
Postat av: s

stort problem, hjälp mig? kolla bloggen isf:)

2009-12-30 @ 01:24:45     URL: http://tankspriddasofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0