Ny design, igen

2009-12-29 @ 19:11:59
Som ni redan vet så när jag har tråkigt så tar jag mig tiden att försöka lära mig lite mer hur man gör om designen, och varje gång hittar jag något nytt som jag gillar och använder det. Också leder det till att gör om alltihopa! Haha så typiskt menmen!

Det blev svart tema denna gång, vi. får väl se temat nästa gång... (;
Kommentera gärna var ni tycker?

Angelica sov ju som sagt hemma hos mig i natt. Vi gick först ner på Prix och köpte chips och dip, ååh så gott det var. Vi satte på en film till det och myste lite, sen kom Bella hit. Vi satt vid datorn lite, (som vanligt iallafall när man heter Elenor & Bella haha) ioch efter det spådde vi Angelica med mamma gigantiska kortlek, hahaha. Reslutat blev ju lite roligt hihi! Vid 1 gick Bella hem så jag & Angelica gick och la oss och kikade på film och somnade väl typ halv 5. För seeent för min del men ah. Vi vaknade kl 1 imorse sen satte vi igång och fixade oss sen drog hon vidare ner på stan och jag satte mig här och började fixa bloggen lite!

Jag ska nog vara med Bella sen, eller med Angelica & Sandra, vi får väl se :ooo
Pusssss!
(Haha jag är en pajas)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0