Over

2009-12-25 @ 00:26:45
Ja nu var den här julen slut. 355 dagar kvar till nästa. Den har faktiskt varit helt okej, men alltså. Julen var sååååhääääääär mycket roligare när man var yngre, men började ränka ner dagarna från typ oktober! Jag har nästan inte haft julkänsla alls, har inte det nu för tiden. Vilket suuuger! Klart man ska ha julkänsla innan jul. Menmen.

Jag fick inte mer än 2 parfymer, 2 tunikor, en klocka, pengar, jacka & en stickad tröja. Ena parren jag fick av mamma luktade helt jävla underbart, Hidden by Britney Spears. Helt gudomlisk lukt hade den, mmmh!
Nu ska jag sitta här en stund till sen ska jag fan läggga mig, ruggigt trött!

Pusspuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0