SVAR!

2009-12-10 @ 22:27:03
Har du varit kär någon gång?
Ja det har jag.

Hur ofta onanerar du?
Typ aldrig!

Är du kär i mig?
Haha Henke, klart jag är ;>

Vem är du kär i?
Henke :) Haha näärå, ingen faktiskt.

Vilken är din favoritläsk?
Cola helt klart.

Vad tänder du på och varför?
Robert Pattinson, för att han är perfektion.

Vem var din första kyss?
Unibet shalalalala.

Orkar du svara på denna fråga?
Tydligt det, huh? :)

Dom få frågorna jag fick, jag har poppis blogg :D Hehehe........... punkt


Kommentarer
Postat av: inte henke :D

då måste jag bara fråga!? när blir första gången du ska kyssa henke? =D

2009-12-10 @ 22:31:19
Postat av: Densjälvklarabloggaren

När grisar kan flyga ;)

2009-12-10 @ 22:38:57     URL: http://ohyesellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0