Trö[email protected]

2009-12-20 @ 15:33:39
Weeelll, gårdagens känslor blev lite blandade. Haha, det slutade ju bra iallafall. Med att alla dansade runt. Sen efter festen så följde vi med Denise ända hem, så blev det bestämt riktigt där att hon skulle sova hos mig. Så då gick jag, hon, Kim, Philip, Henke & Jocke hem till Henke och kollade film! Vi kollade först på Creep sen Beerfest. Vid 6 däckade allihop i soffan så vi halv 8 vaknade jag och då sa jag till Denise att vi går hem, hahah! Ja herregud.

Idag ska jag bara dega, kolla film. Skööönt, ska nog kolla Transformers. Har inte sett dom på 3 dagar nu :o saknar dom... </3 haha!
Pusspouss.

Kommentarer
Postat av: ;) tone

Transformers :D <3 sötaste unge de är du;)

2009-12-20 @ 18:37:25     URL: http://tonel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0