Waiting for someone to be near

2009-12-26 @ 23:33:10
Y0! Jag sitter här jag med färg i håret. Eller toning kanske man ska sägaaaaaa! Rödbrun blir det, smäääxigt. Härligt med förändring. Känner mig som en helt ny människa när jag har nyfärgat hår ;>
Var på mellandagsrean idag, hittade inte precis något eftersom jag hjälpte alla andra att hitta saker ist, ååh jag är så oegoistisk! (':
Sen var jag på bio med en massa folk också. Alvin och gänget 2! Den var jätte söt, Theodor, I love him. Också var den en liten tjejekorre som hette Elinor :D vad stolt jag blev!

Nu ska jag snart skölja ur färgen sen ska jag traska iväg till Bella och kolla på film med hon och Victoria :) sms. pusspuss.

NI FÅR BILD IMORGON HUR HÅRET BLEV, OKI!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0