When the stars collide will you stand by and watch them fall?

2009-12-31 @ 15:23:22
Hey! Gott nytt år påer småkycklingar.
Ja vadfan händer ikväll? Det undrar jag med.. Skulle ju egentligen till Järpen, men så blev det ju inte. Hade ingenstans att sova, och jag hatar att åka iväg någonstans och sen vet jag inte var jag ska sova. Inte vidare roligt. Så jag stannar här istan även fast jag inte vill det, för jag hatar staaaan, så less på allt & alla!
Jaja, livet är vad man gör det till!

Jag har fixat Bellas blogg idag, kolla HÄR för att se hur det blev. Den kanske blev lite lik min, men Bella gillar svart så vafan :') Lär ju ändå göra om min om typ två dagar eller något haha.
Nu ska jag & mamma snart äta nyårmaten, vilket som vanligt blir lax, stekt potatis och cream frasiche (stavning!)
Och jag måste bara dela med mig med några låtar från bandet McFly, Johan skicka en låt till mig med dom igår eller i förrgår och jag är kääär! Här har ni;



Ha en bra sista dag av 2009, men en ännu bättre början på 2010!
Pusssssss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0