A b c, easy as 1 2 3

2009-07-06 @ 20:40:25
Nu sitter jag och min kära vän Bella här och lyssnar på musik och äter glass! Vi pumpar också musik med mina "jättebra" högtalare, har ingen bas till dom så det sög ju. Och hennes högtalare till hennes dator fungerar inte så vi fick använda dom hära dårå. En av artisterna vi lyssnar på är Michael Jackson och Jackson 5, så himla braaaaaaa.
Alltså efter han dog är det jätte många som börjat lyssna på honom, värsta konstigt.. man ser på msn på ppls personliga meddelande "Michael Jackson - Black or White" eller någon annan av hans låtar.
Visst måste erkänna, efter han dog har jag också börjat lyssna på honom mer. Men jag HAR lyssnat på honom förut när jag var yngre, dansade mycket till honom osv. Haha!
När han var yngre var han seriöst snygg, när han var "svart".  Förstår inte varför han gjorde om sig till vit för, har hört att han gjorde det för att likna nån idol till han? Men jag vet inte.

Vi kommer föralltid minnas han!
Nu ska jag och Bella dra oss till TC och köpa något.
Finns på mobilen, and you know it.


En liten Michael.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0