Du som tog mitt hjärta

2009-07-05 @ 14:56:53
HEEJ BLOGGEN!, nu har jag precis sminkat mig och Julia håller på med att sminka sig nu. Sen ska vi ut och ta kort!
Vi vaknade 12 ungefär så låg vi i sängen till kanske halv 1 och lyssnade på musik och snackade sen drog vi oss upp, jag duschade och Julia satte sig och nördade dataaa!

Igår var vi med Sandra, Stina & Linda. Vi satt ute på Sandras tomt och hörde när en av hennes mammas kompisar sjöng och spelade gitarr, haha! Man fick sig några goda skratt då! Mohaha.

Julia lärde mig även hur man la in videoklipp :D Så nu kommer det antagligen komma några videosar/låtar hihi.
Men nu ska vi ut, fast ska lägga ut en video dock som vi typ drogar ('=



Kommentarer
Postat av: julia

vi är så jääääävla awesome :D:D:D:D:D:D:D :o:o:o:o:o:o:o:o

2009-07-06 @ 01:31:30     URL: http://jjjuliagisslen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0