Even when your hope is gone, move along

2009-07-19 @ 00:20:54

Dagen började med att jag vaknade utan Louise vid min sida, det kändes hemskt. För jag sov när hon drog :o Buääh.
Sen satt jag vid datorn en stund och duschade sen kom Sandra hit, sen gick vi till henne och käkade sen drog vi till stan och var med Hanna, Emil och Natalie :) Sen kom Fredric och Gurra och var med. E'fteråt drog Hanna, Emil och Natalie så jag och Sandra satt med Fredric och Gurra utanför Subway och snackade. Sen kvart i 11 kom våran buss hem.
Nu är jag hemma, haha!

Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer.. kanske skulle vara med Julia men vet inte hur det blir eller? :o
Annars så.. ah jag kommer väl på något. Hehe.

Kan dra in en bild på mig själv också bara för jag har tråkigt (:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0