Grab my neck and talk sexy to me like that!

2009-07-17 @ 00:43:27
Hej, känner att jag inte är särskilt aktiv längre ;o Men det måste ändras på..
Jag ska lägga upp en lista här på bloggen så ni får veta lite med om mig "personligen". Var
en tjej som tipsade mig om det :D hihihi.

Ikväll känner jag att det blir en tidig kväll, brukar normally haha lägga mig vid typ, 4-5.. men nu
ska det bli ändring på det tycker jag. Orka att jag typ sover bort dagarna ;o hehe.

Idag har jag varit med Louise hela dagen! I början.. vad gjorde vi då.. juste vi vaknade vid halv 12 och då gick vi upp och åt tror jag, sen följde vi med mamma på Kvantum och handlade och hämtade min mobil som vart på reklamering. Nu funkar den pörfäkt. Sen for vi hem och kollade på Eva & Adam. Sen åt vi världens godaste mat alltså! Grill potatissallad och kyckling, också nån cream fraishe (stavning-.-) med smak av fetaost och soltorkade tomater eller vare va haha.
Skiiiiit gott vare verkligen! :o Müüüms. Sen var vi in till hennes lägenhet och spelade lite Donkey Kong racing och hon vann hela tiden, fuck jag sög verkligen på det hahahah. Sen drog vi ut och var med Linda, sen kom Stina och sen kom Sandra. Så var vi ute med dom sen vid halv 11 drog jag till Bella och Louise drog hem sen typ dirr efter jag kommit till Bella gick jag igen för jag skulle duscha. Men hon följde mig en bit och tog sig en ciggi lol.
Nu har jag bara suttit här och duschat. Alltså inte duschat här vid dator men ni fattar!
HAHA. (a)

Näe, vi hörs imorgon, kommer nog bilder också när jag orkar :)
 

Kommentarer
Postat av: angelica

haha klart man duschar vid datan ;o hellst så ska man cama med någon också ;o haha ;)

pussis på dig <3

2009-07-17 @ 00:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0