It's amazing

2009-07-08 @ 23:46:50
Nu är jag hemma från en dag/natt med Juliababy :)
När jag kom dit så cyklade vi dirr till Kvantum för att hinna köpa vårat svhuelll. Sen åkte vi hem till henne och kollade på Michael Jacksons minnesstund.. på slutet när han dotter Paris Jackson pratade började vi storgråååta! Det var så sorgligt, ni som såg det förstår nog :'/ Efter det kollade vi bara på film och kollade film, ja juste.. vid halv 12 guck vi ut med hennes hund Ari en tur, också tog vi lite kort (: Fast det blev inte så många för vi hade inge smink och ville inte vara med hahaha!
Vi gick och la oss runt halv 4, kollade på Gustav 2 och Julia somnade efter typ halva filmen ('= Senare somnade jag med.
Imorse vaknade vi 12 och gick och fikade sen drog vi ut med Pontus & Lowe, vi var hemma hos Pontus i nedre.
Sen drog jag och Julia hem till henne, käka och nörda data. Sen drog jag hem.
Bilder kommer nuueeh.








(Klicka för störreee!)

Kommentarer
Postat av: julia

jag älskar dig! :')

PUUUUUUUUUUUUUWWSSSSSS. <3

2009-07-09 @ 02:18:27     URL: http://jjjuliagisslen.blogg.se/
Postat av: Melissa

Jag grät också när jag såg Paris prata på minnesstuden. Satt liksom med en klump i halsen under hela programmet. och sen på slutet när hon pratade.. fan vad man lipade :O



2009-07-10 @ 15:47:56     URL: http://melissarockstrom.blogg.se/
Postat av: s

riktigt söta bilder! <3

2009-07-11 @ 01:56:46     URL: http://ssannaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0