Louise / Yran veckan!

2009-07-30 @ 00:52:32
Tjaa!
Nur var det några dagar sen jag skrev, men jag har inte haft tid! På kvällarna när jag och Louise har kommit hem har jag inte fått suttit vid datorn för Louise är en menspuppa :D Och hon dampar på mig för att jag har lampan OCH teven på haha :) Men jag har lampan OCH teven, och hon har... ingenting! Mohahha.
Yran-veckan har varit hela denna vecka vilket gör att det är ovanligt mycket folk här i lilla Östersund! Stan är fylld med stånd (haha), massa folk och fjortis-glajjer! Pööörfekt, exactly like the Yra-vecka should be! Mohehe.

Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer, eftersom Louise drar och förfestar på Frösön innan hon och hennes gäng ska till Yran i stan. Jag ska dit endast på lördag, DEAD BY APRIL HERE I COME! Yeah. :')
Ikväll hände så lite som att jag satt hemma och lodade teve, sen bakade jag chokladbollar (som typ är slut nu eftersom mamma är barnvakt till några skitungar -.-) plus att systrarna Hedström var här och åt också! Hihi. Vi kollade på Kalle och Chokladfabriken, man blir så sugen på choklad när man kollar på den filmen så fan vad bra att jag hade gjort chokladbollar då!? Mohaha.
Nej nu blir Louise snart sur för jag sitter vid datorn och är osocial med henne haha, även fast hon sitter och garvar till Johnny Bravo , han är en sjuhelvetes klockren cooljävel alltså :D haha!
Bjuder på lite bilder här också! Sen dagarna med Fåååret (bah).
















Nä nu orkar jag inte lägga ut fler!
Godnatt med er!


"Och den här veckan kommer bli en tillfredställelse som liknar den första gången du åt pommesfrites!"
- Johnny Bravo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0