Skaffarej en kompis!

2009-07-02 @ 02:30:40
Ja nu är Storsjöcupen här och där med snygga killar! :) Haha närå, (a)
Jora, men vi har hittat nåra att hänga med här i Torvalla iallafall , dom kom från Västerbottn och Norrbottn, haha!
"Sluta kolla på jag"  "Varför ringer du jag?"  undra var dom har för
svenska lektioner där uppe hahah! Nej ska inte mobbas, dom är faktist sjuukt trevliga :)

Ikväll var Storsjöcups discot på Folkets hus, jag gick inte in.. testade inte heller. Hade ju inget band så orkade inte.
Så jag, Denise och Nadeen satt utanför med Samuel (en stund) sen gick han också in, vi hade de faktist ganska kul där ute vi 3. HAH vi skriker typ hela tiden (a) och jag spottar på mig själv, som vanligt. Haha!

Imorgon blir det Storsjöcupen igen, håller på till lördag.
Jag måste lägga mig nu, somnar snart på tangentbordet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0