Songs for you, truths for me

2009-07-24 @ 14:40:12
Jag har tillbringat hela förmiddagen med att kolla på en massa Comic Con
videos och bilder :) Typiskt att man inte kunde få se det liv igår eftersom det laggade
sönder på ET Online, menmen! Nu har man sett iaf (; Längtar sjukt mycket
till New Moon alltså! :oo Man fick se två sneak peek's åååhh fyyfan!
När man kollar på sånt där längtar man bara mer! :') 119 dagar kvar nu -_-' :D

Idag vet jag inte riktigt vad som händer, tror jag skulle vara med Nadeen och Wicke
ikväll, hoppas dom inte går ut för sent bara, för jag måste typ lägga mig tidigt annars
somnar jag inte.. haha ._.
Aja, nu ska jag fortsätta kolla runt på Twilight-bloggar och lyssna på musik!

Hare bäst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0