Stay with me, just for now

2009-07-15 @ 14:36:00

Idag kommer Lojsan till mig, eller jag vet inte om hon sover hos mig eller i lägenheten.. lär nog bli i lägenheten men då är jag ju med henne ändå tror jag. HAha. Det kan ju ni skriva upp i eran carebook!

Jag vaknade nyss, har inte hunnit gjort något alls, jo klätt på mig.. haha men inget annat!
Väntar på att Louise ska ringa, sen blire väl hänga fläääskh fett med henne.. vet inte om det blir Brunflo också om hon nu vill följa med dit.

Jo föressten, för er som inte vet så är jag brunett nu! Mycket bättre om jag vill spara och ha Långt hår! (y)
Ska ha en bild nånstans...
Nej tyvärr hade ingen bra, hahah ni får senare.

Ska fika sen blablabla,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0