You are my life now

2009-07-23 @ 17:33:52
Tjaaa, jag har precis kollat klart på Twilight för andra gången dag, man kan helt enkelt aldrig få nog?!
Nu sitter jag bara "and chillin'" vid datorn med musik, Yiruma just nu! Inte ovanligt (a)

Igår blev det iallafall stan med Julia och käka glasss. Härlig dag med dig stumpan!
Först så när vi kom ner till stan så gick vi till hennes mammas jobb och gick på toa haha, sen
gick vi runt på stan en stund, hon skulle köpa hårfärg så vi gick in på Åhléns och kollade, hon
hittade men köpte inte.. då.. haha, nackdelen när man är där inne och är lite flamsig så kan
det hända att man river ner grejer, undra hur många gånger det hände igår haha! Sen gick vi vidare till Donken och köpte McFlurry marräng swiss :D Skiiitgo´ . Eftersom det var fullt på Donken så gick vi ner till
Badhusparken och åt upp den :G där nere träffade vi Simon och Jagge tror jag dom hette och satt och snackade med dom en stund sen följde vi med dom upp till Donken, eller vi gick innan dom drog in på Donken.
Då gick vi till Jimmy som satt utanför Traktören och sålde jordgubbar, då stog vi och snackade med honom ett tag, sen gick vi (och vi fick en jordgubbe :D) till.. ja jag minns inte vart vi gick, vi bara gick. Också träffade vi på Jana mitt på stan och sen gick hon med oss! Sen blabla. Osv :) hahha

Nu orkar jag inte berätta mer :)
Ikväll kanske det blir att jag går ut, jag är faktist inte helt säker.. beror på Nadeen! (:
Plus att Bells kommer hem idag! :D Så henne ska jag träffa!

Men hare bra så hörs vi!

I freakin' love it!


Kommentarer
Postat av: julia

i freakin love you bitch!

2009-07-23 @ 18:15:49     URL: http://jjjuliagisslen.blogg.se/
Postat av: angelica

Jag var på stan idag,men inte fan såg jag dig inte :( <3

2009-07-24 @ 04:08:12     URL: http://aidahopp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0