You'll always be the dream that fills my head

2009-07-09 @ 17:34:24
Jag vaknade faktist 3 idag! :o har aldrig sovit så länge i sträck, alltså vaknat och sen gått och lagt mig.
Så grattis på mig, närå haha. Gick in i duschen dirr sen har jag bara suttit här och noerdaT datah. Nu kommer Julia vara hos sin pappa i en vecka, hur ska jag klara mig? Blääää, saknar dig redan! :')

Har ingen aning vad som händer idag faktist, skulle vara med Anna och Linda men vet inte vad som blev av med det . Eller så blir det stan med Linda & Stina, får seom jag rokar och har cash till det. Pallaaaaa.
Aja, skriver senare!

Kommentarer
Postat av: julia

ÅÅÅH, jag saknar dig meeed!

kom & hälsa på mig i veckan? :''')

2009-07-09 @ 22:56:09     URL: http://jjjuliagisslen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0