All that we could become

2009-06-11 @ 17:42:14
Tjena hallå hej!
Läget? Med mig äre helt okej, väldigt mätt efter middagen jag åt nyss och ganska pepp inför imorgon för då har vi skolavslutning! :D Ska bli väldigt skönt med 2 månaders sommarlov. Jag har bestämt att detta ska det bästa sommarlovet ever! Om det blir så vet jag inte, men man får väl hoppas right?

Skön skoldag var det idag. Vi började klockan 9 men vi började Riktigt halv 10. Vi ahr kollat på film hela dagen och svullat onyttigt. Härligt! Först kollade vi på "Children of Men" , den var faktist ganska bra! Det var år 2027 (i filmen) och kvinnorna var ofruktade eller vad det hette. Dom kunde iallafall inte få barn, och det yngsta barnet i världen var 18 år! Dom hade alltså inte kunnat fått till barn på 18 år! Siiick.. sen dog den där 18 åriga ungen och då blev det kaos typ. OSV, lalalaal orkar inte berätta mer (a)
Sen efter lunch kollade vi på "Vi hade iallafall tur med vädret. Igen" haha klockren film!
Det hände inte mycket efter det, också fick vi sluta 2 ungefär. Då gick jag ut och mötte Bella & Louise sen drog jag och Bella hem. På vägen hem fotade vi lite granna!

Om ett tag ska jag och Bella ner till Centrum och sola, eller iallafall jag, och köpa monkeyface biljett!
Som jag lagt ut på bilddagboken så har jag ny mobil & nytt nummer.
smsa på!



Louise & Bella





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0