I'mma beast when you turn me on!

2009-06-16 @ 17:31:14
Heeey! Ända sen i fredags tills idag har jag varit med Juliiia! Vi har haft super roligt!
Orkar inte säga ALLT vi gjort, det är ganska mycket. Men i fredags var vi på Monkey Face, men det sög dock. Så vi gick därifrån och ner till stan istället, sen var vi där hela kvällen.
Jag sov hos Julia från fredag till söndag också, sen från söndag tills idag sov hon hos mig.
Detta måste vi göra ooom!
Jag får inte glömma att vi har hittat våran låt! Så jävla bäst, Boom Boom Pow - The Black Eyed Peas!
Men här kommer lite bilder sen dagarna iallafall.









Tack för en underbart rolig helg Julia!

Kommentarer
Postat av: julia

jag älskar dig vännen! <3

2009-06-18 @ 10:37:13     URL: http://jjjuliagisslen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0