My heart is gone

2009-06-04 @ 21:52:25
Tjaeh, nu sitter jag och pratar med Bella. Hon är i Strömsundet och sitter själv i ett grillhus för att alla har åkt ifrån henne för att köpa godis. Hahahah. Så hon ringde mig :] Sötnos.

Härlig dag idag på "skolan", eller härlig och härlig, fick ganska ont i röven eftersom man satt och kollade på innebandy turnering från halv 9 till 2 typ. Men man var ju tvungen att hejja på mitt kära lag 8b! Haha, vi kom faktist tvåa på hela turneringen! Vi (eller dom) haha, spelade sista spelet mot 8d, det blev 8-3 tror jag till oss! Så grattis till oss, och grattis till 9c som vi spelade final emot men dom vann. Dom fick spela mot lärarna haha (: Vet inte hur det gick för jag gick där ifrån innan dom började spela.  Menmen.

Nu ska jag dra mig till sänga och läsa Eclipse!

Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar dig vännen <3

2009-06-08 @ 19:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0