Rock with me

2009-06-01 @ 17:03:35
One thing is clear, snart är 8an slut! Och fyfan vad skönt! 8an, svåraste året i skolan typ? I don't know, men jag känner så. Fast det kanske är för att jag har jobbat upp mina betyg den här senaste terminen efter mina äckliga IG jag hade i höstas. Men har även hört av andra att dom tycker 8an är värst så, aa.
Skön skoldag idag, och det är det ända det kommer bli nu dom sista två veckorna. Vi jobbade ingenting alls och spelade istället Kubb och Brännboll på lektionerna ;d Sen på fredag ska vi på badet, men jag planerar inte att bada, verkligen inte. Så jag får sitta och kolla på eller nått.

Från det ena till det andra. I helgen var det schuuukt skönt väder, så har varit ute hela helgen. Angelica kom även till mig på lördagen och sov hos mig! Hon kom vid 5, sen kanske kl 7 så gick vi till Hoodensala (Odensala) och mötte upp Linda, Natalie, Andrea och deras Odensalakompisar. Sen gick vi ner till storsjön och badade. Eller inte jag men dom andra. HAHA sen försökte vi få igång engångsgrillen men det gick åt helvete! Haha, ingen kunde det riktigt, varken av killarna eller tjejerna. Så vi hade korv&bröd krig istället. Vilket var ganska underhållande dock, haha helt plötsligt kunde man få en korvjävel i huvet. Sen kom Julia & Johan. Sen gick vi till Ica Kvantum för att Natalie bor där och hon skulle sätta på sig mer kläder. Efter det gick vi till Raggarn (Statoil) och köpte glass, sen gick vi vidare till stan. Där det inte hände ett skit så vi drog hem, GICK! Eller.. vi gick inte precis hela vägen, jag, Julia & Angelica. Vi stannade vid Milko för vi hade så brutalt ont i fötterna efter en dag med mycket gående. Så ringde Julia sin pappa, men han svarade inte, ringde igen; svarade inte. Julia fick panik och ringde sin farmor. Men senare efter fler försök svarade han tillslut. Han hade kört motorcykel och hade inte hört mobilen haha. Så kom han en stund senare och hämtade upp oss. Han skjutsade mig & Angelica hem till mig i Torvalla, när vi kom hem slocknade vi dirr typ. Sen på söndagen satt vi bara ute och softade, grillade även hamburgare vliket jag inte gjort på as länge (alltså grillat hamurgare själv på grillen hemma) så det var gottigotta!

Bilder sen helgen kommer upp senare, har dom inte än ;p
Hare bra så hörs vi!

Kommentarer
Postat av: julia

DENHÄR HELGEN SOM KOMMER SMÄLLER DET BABY!

2009-06-02 @ 00:32:25     URL: http://juliagisslen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0